Plan.fi
Plan Suomen verkkopalvelu ja digitaalisen varainhankinnan työkalut
Asiakas
Plan Suomi
Vieraile
Toimituksen sisältö
- Design
- Huolenpito
- Integraatiot
- Ohjelmistokehitys
- Palvelumuotoilu
- Saavutettavuus
- Strategia
- WordPress
Toteuttamamme verkkopalvelu on lastenoikeusjärjestö Planin tärkein markkinoinnin ja varainhankinnan työkalu. Se puolustaa tasa-arvoa ja lasten oikeuksia tarjoamalla kattavasti informaatiota eri kohderyhmille ja mahdollistamalla sujuvat lahjoitukset järjestön toimintaan. Kumppanuutemme Planin kanssa on kestänyt tuloksellisena jo vuosia.
Verkkopalvelu kertoo kattavasti järjestöstä ja ohjaa tukemaan sen toimintaa. Tavoitteena on lahjoittajien ja lahjoitusten määrän kasvattaminen.
Projekti lyhyesti
Uusi verkkopalvelu kertoo kattavasti järjestöstä ja ohjaa tukemaan sen toimintaa
Planin verkkopalvelun tarkoituksena on tarjota kattava tietopaketti järjestön toiminnasta ja etenkin tyttöjen aseman parantamisesta. Tavoitteena on lahjoittajien ja lahjoitusten määrän kasvattaminen.
Paljon sisältöä, paljon työkaluja sisältöjen toteuttamiseen
Verkkopalvelussa on kattavasti erilaista sisältöä. Siksi sisältöjen esitystapoihin paneuduttiin erityisen huolellisesti ja niiden määrä on suuri. Uutta sisältöä toteutetaan jatkuvasti Planin tiimin toimesta, poikkeuksellisen monipuolisilla sisällönhallinnan ratkaisuilla.
Vahvasti Planin näköinen visuaalinen ilme
Visuaalinen ilme on Planin näköinen, eli värikäs, rikas ja ihmisläheinen. Sisällönhallinnan työkalut on toteutettu niin, että sisältöjen tuottajat voivat joustavasti muuttaa esimerkiksi eri elementtien värejä.
Varainhankinnan työkalut
Verkkopalvelun ensisijainen tehtävä on kasvattaa lahjoittajien ja lahjoitusten määrää. Tästä syystä palveluun on toteutettu räätälöidyt ja integroidut lahjoitustoiminnallisuudet. Palvelusta löytyy myös aineettomien lahjojen verkkokauppa.
Plan on saavutettava myös verkossa
Planin toiminnan ytimessä on tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistäminen. Siksi verkkopalvelu toteutettiin saavutettavuusstandardien mukaisesti ja sen käyttäminen sujuu eri päätelaitteilla, riippumatta käyttäjän henkilökohtaisista ominaisuuksista.
”Digitaalinen edelläkävijyys on meillä yksi strategian painopisteistä. Into-Digitalin kanssa saimme uuden, modernin ja käyttäjälähtöisen verkkopalvelun. Työryhmä teki erinomaista yhteistyötä suunnittelupöydältä toteutukseen.”
Kalle Heino, Digitaalisen median tuottaja, Plan International Suomi
Hyvin suunniteltu ja huolellisesti toteutettu käyttöliittymä tekee verkkopalvelun käyttämisestä sujuvaa.
Tiimimme
Strategia ja muotoilu
Aapo Mäki
Design
Ernesti Niemi
Ohjelmistokehitys
Antti Lassila
Jutta Kalli
Projektinjohto
Aapo Mäki
Huolenpito
Josefiina Leppinen
Miikka Mäkelä
Pekka Suopellonmäki