Hyppää sisältöön

Plan.fi

Plan Suomen verkkopalvelu ja digitaalisen varainhankinnan työkalut

Asiakas

Plan Suomi

Toimituksen sisältö

  • Design
  • Huolenpito
  • Integraatiot
  • Ohjelmistokehitys
  • Palvelumuotoilu
  • Saavutettavuus
  • Strategia
  • WordPress

Toteuttamamme verkkopalvelu on lastenoikeusjärjestö Planin tärkein markkinoinnin ja varainhankinnan työkalu. Se puolustaa tasa-arvoa ja lasten oikeuksia tarjoamalla kattavasti informaatiota eri kohderyhmille ja mahdollistamalla sujuvat lahjoitukset järjestön toimintaan. Kumppanuutemme Planin kanssa on kestänyt tuloksellisena jo vuosia.

Verkkopalvelu kertoo kattavasti järjestöstä ja ohjaa tukemaan sen toimintaa. Tavoitteena on lahjoittajien ja lahjoitusten määrän kasvattaminen.

Projekti lyhyesti

  1. Uusi verkkopalvelu kertoo kattavasti järjestöstä ja ohjaa tukemaan sen toimintaa

    Planin verkkopalvelun tarkoituksena on tarjota kattava tietopaketti järjestön toiminnasta ja etenkin tyttöjen aseman parantamisesta. Tavoitteena on lahjoittajien ja lahjoitusten määrän kasvattaminen.

  2. Paljon sisältöä, paljon työkaluja sisältöjen toteuttamiseen

    Verkkopalvelussa on kattavasti erilaista sisältöä. Siksi sisältöjen esitystapoihin paneuduttiin erityisen huolellisesti ja niiden määrä on suuri. Uutta sisältöä toteutetaan jatkuvasti Planin tiimin toimesta, poikkeuksellisen monipuolisilla sisällönhallinnan ratkaisuilla.

  3. Vahvasti Planin näköinen visuaalinen ilme

    Visuaalinen ilme on Planin näköinen, eli värikäs, rikas ja ihmisläheinen. Sisällönhallinnan työkalut on toteutettu niin, että sisältöjen tuottajat voivat joustavasti muuttaa esimerkiksi eri elementtien värejä.

  4. Varainhankinnan työkalut

    Verkkopalvelun ensisijainen tehtävä on kasvattaa lahjoittajien ja lahjoitusten määrää. Tästä syystä palveluun on toteutettu räätälöidyt ja integroidut lahjoitustoiminnallisuudet. Palvelusta löytyy myös aineettomien lahjojen verkkokauppa.

  5. Plan on saavutettava myös verkossa

    Planin toiminnan ytimessä on tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistäminen. Siksi verkkopalvelu toteutettiin saavutettavuusstandardien mukaisesti ja sen käyttäminen sujuu eri päätelaitteilla, riippumatta käyttäjän henkilökohtaisista ominaisuuksista.

”Digitaalinen edelläkävijyys on meillä yksi strategian painopisteistä. Into-Digitalin kanssa saimme uuden, modernin ja käyttäjälähtöisen verkkopalvelun. Työryhmä teki erinomaista yhteistyötä suunnittelupöydältä toteutukseen.”

Kalle Heino, Digitaalisen median tuottaja, Plan International Suomi

Hyvin suunniteltu ja huolellisesti toteutettu käyttöliittymä tekee verkkopalvelun käyttämisestä sujuvaa.

Tiimimme

  1. Strategia ja muotoilu

    Aapo Mäki

  2. Design

    Ernesti Niemi

  3. Ohjelmistokehitys

    Antti Lassila

    Jutta Kalli

  4. Projektinjohto

    Aapo Mäki

  5. Huolenpito

    Josefiina Leppinen

    Miikka Mäkelä

    Pekka Suopellonmäki