Hyppää sisältöön

Asiakaspalvelu ja tuki

Autamme ja tuemme

Huolenpito-palveluumme sisältyvä asiakaspalvelu ja tuki tarkoittaa sananmukaisesti sitä, että tuemme ja autamme teitä. Yli 200 Huolenpidossamme olevaa asiakastamme osaa arvostaa asiakaspalvelussamme:

  • Nopeutta
  • Selkeyttä ja läpinäkyvyyttä
  • Laatua ja osaamista
  • Kustannustehokkuutta

Yhteystiedot

Jos satut etsimään Huolenpitomme yhteystietoja, löytyvät ne tämän painikkeen takaa.

Kommunikaatio

Inhimillinen kommunikaatio on oleellinen osa toimivaa Huolenpitoa ja onnistuvaa asiakassuhdetta. Me viestimme kanssanne niillä työkaluilla, jotka sopivat parhaiten teille:

  • Sähköposti
  • Puhelin
  • Tikettijärjestelmä
  • Yhteinen projektinhallintakanava
  • Slack
  • Teams

Kaikessa kommunikaatiossa oleellista on sen dokumentointi. Tämä ennaltaehkäisee epäselvyyksiä esimerkiksi laskutuksen suhteen.

Ei kone, vaan ihmisiä

Jokaisella asiakkaallamme on nimetty asiakasvastaava, jonka saa kiinni myös puhelimitse. Tukipyynnöt pyydämme Huolenpidon tuki-sähköpostiosoitteeseen. Tällöin koko yli 10-henkinen Huolenpito-tiimimme näkee tukipyyntönne ja kykenee reagoimaan siihen kriittisyysasteikkomme mukaisesti.

Ylläpidon hintaan sisältyvissä kuukausipalavereissa tapaatte niin asiakasvastaavanne, kuin teidän verkkopalveluunne erikoistuneita ohjelmistokehittäjiämme.

SLA

SLA eli Service Level Agreement sisältyy kaikkiin laatimiimme ohjelmistoylläpitosopimuksiin. Se tarkoittaa sitä, että sopimuksiin määritellään palveluajat, vasteajat sekä reagointi- ja ratkaisuajat. Vaikka pyrimme auttamaan kaikkia asiakkaitamme mahdollisimman pian, ei pyrkimyksemme lohduta teitä, jos hätä on suuri. Tästä syystä emme ainoastaan lupaa, vaan myös sovimme ja toimimme sovitun mukaisesti.

Palveluaika

Tyypillisesti tarjoamme asiakkaillemme palveluaikaa, joka on arkisin arkipyhät poislukien kello 8-17. Kuitenkin siten, että palveluaikojen lisäksi palveluita voidaan toteuttaa myös palveluaikojen ulkopuolella. Erityisen kriittiset ongelmat pyritään ratkaisemaan kellonajasta välittämättä.

Palvelutasot

Tuotamme palvelua asiakkaillemme palvelutasoilla. Mikäli palvelutasojen osalta havaitaan puutteita, sovelletaan niiden sanktioinnissa sopimuksissamme kuvattuja sanktiopykäliä. Me siis sitoudumme tuottamaan palvelua vähintään sovittavalla tasolla.

Palvelutasot perustuvat sopimuksissamme kuvattuun reagointi- ja ratkaisuaikoihin sekä häiriöluokituksiin.

Toteutuneita palvelutasoja seurataan kuukausittain yhteisissä kanssa kuukausipalavereissamme.

Huolenpito

Tarjoamme Huolenpito-palvelua myös palveluille, joita me emme ole itse toteuttaneet. Lisäksi pidämme huolta itse toteuttamistamme verkkopalveluista. Palvelu sisältää ylläpidon, asiakaspalvelun ja tuen sekä proaktiivisen jatkokehityskumppanuuden.

Toteutamme onnistuneita verkkopalveluita, jotta te menestytte digitaalisessa maailmassa. Työmme on luoda, ylläpitää ja kehittää intuitiivisesti käytettäviä, visuaalisesti näyttäviä ja teknisesti laadukkaita verkkosivustoja, verkkokauppoja ja verkkosovelluksia.