Meks.fi
Mediakonserni Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava Meksin uusi verkkosivusto tukee mediamyynnin liiketoiminnan kasvua

Asiakas
Mediakonserni Keskisuomalainen
Vieraile
Toimituksen sisältö
- Data ja analytiikka
- Design
- Huolenpito
- Integraatiot
- Ohjelmistokehitys
- Palvelumuotoilu
- Saavutettavuus
- Strategia
- WordPress
Meks on Mediakonserni Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava. Konsernin vahvat mediabrändit ovat mainostajalle erinomainen kosketuspinta paikallisesti sekä valtakunnallisesti. Suunnittelimme ja toteutimme heille verkkosivuston, jonka ensisijainen tarkoitus on brändimielikuvan rakentamisen lisäksi kasvattaa mediamyynnin liiketoimintaa.



Verkkopalvelun tarkoitus on rakentaa brändimielikuvaa, parantaa asiakaskokemusta, löytyä hakukoneista ja toimia työkaluna niin potentiaalisille asiakkaille, ammattiostajille kuin Meksin myyjillekkin. Palvelun ensisijainen pyrkimys on kuitenkin kasvattaa Meksin mediamyynnin liiketoimintaa.




Mitä teimme?
Toteutimme uudistuksen kokonaisvaltaisesti. Yhteisten määrittely- ja muotoilutyöpajojen, käyttökokemuksen ja käyttöliittymän suunnittelun, ohjelmistokehityksen, integraatioiden toteutuksen sekä testausten tuloksena syntyi monipuolinen, näyttävä ja luotettava verkkosivusto. Palvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä.
Lukuisia kohderyhmiä
Verkkosivuston tarkoitus on palvella Meksin monipuolisia kohderyhmiä:
- Pienyrittäjät
- Yrittäjät
- Keskisuurten yritysten edustajat
- Suurten yritysten edustajat
- Mediatoimistot (ammattiostajat)
- Potentiaaliset työntekijät
- Media
- Oma henkilöstö
Kaikki ratkaisut suunniteltiin ja toteutettiin palvelemaan näitä kohderyhmiä.
”Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Into-Digitalin kanssa. Projektin läpivienti sujui poikkeuksellisen sujuvasti, ja heidän tiimi toi arvokasta strategista ja teknistä näkemystä, joka tuki liiketoimintamme tavoitteita.”
– Emmi Tiilikainen, Projektipäällikkö, Meks
Tuotehaku
Verkkopalvelun tärkein yksittäinen toiminnallisuus on tuotelistaus, -suodatus ja -haku. Tuotetiedot tuodaan asiakkaan CRM-järjestelmästä Salesforcesta. Yhteydenotot puolestaan viedään verkkosivustolta Salesforceen myyjien käsiteltäväksi. Integraatio on siis kahdensuuntainen.
Sisältö
Verkkosivustolla esitetään sisältöä monipuolisesti. Palveluun toteutettiin seuraavat räätälöidyt sisältötyypit:
- Tuotteet
- Sivut
- Artikkelit
- Asiakastarinat
- Kampanjat
- Yhteystiedot
Näiden sisältötyyppien sisältöjen (tekstit, kuvat, videot, ohjaukset, yms.) esittämiseen suunniteltiin yli kymmenen räätälöityä sisältölohkoa.
Huolenpito
Julkaisun jälkeen Meksin verkkosivustosta pidetään huolta.
”Into-Digitalin asiantuntemus oli keskeisessä roolissa modernin verkkopalvelun rakentamisessa, jonka avulla pystyimme tuomaan kompleksisen tuoterakenteemme asiakkaillemme selkeästi ja vaikuttavasti esiin.”
– Emmi Tiilikainen, Projektipäällikkö, Meks


Tiimimme
Strategia ja muotoilu
Emilia Pulkkinen
Mikko Erola
Design
Emilia Pulkkinen
Ohjelmistokehitys
Janne Hyyryläinen
Jani Martikainen
Tuomo Räisänen
Lauri Salminen
Projektinjohto ja asiakkuus
Mikko Erola