Hyppää sisältöön

Worldvision.fi

Uusi Worldvision.fi viemään järjestön varainhankinta uudelle tasolle

Asiakas

World Vision Suomi

Toimituksen sisältö

  • Data ja analytiikka
  • Design
  • Huolenpito
  • Integraatiot
  • Ohjelmistokehitys
  • Palvelumuotoilu
  • Saavutettavuus
  • Strategia
  • WordPress

World Vision Suomi on osa tunnettua maailmanlaajuista World Vision -organisaatiota. Järjestö työskentelee sen eteen, että jokaisella lapsella on oikeus hyvään ja turvalliseen elämään. Varainhankinta on merkittävässä osassa avustustyössä. Me autoimme World Vision Suomea viemään heidän digitaaliset varainhankinnan työkalunsa täysin uudelle tasolle uuden verkkosivuston, verkkokaupan ja lahjoitustoiminnallisuuksien myötä.

Uuden verkko­palvelun tärkein tehtävä on World Visionin kummien ja lahjoi­tusten määrän kasvatta­minen. Tarkoi­tuksena on siis kasvattaa varain­hankinnan tuottoja. Kaikki projek­tissa tähtäsi tämän tarkoi­tuksen toteuttamiseen.

Mitä teimme?

Toteutimme uudistuksen kokonaisvaltaisesti. Yhteisten määrittely- ja muotoilutyöpajojen, käyttökokemuksen ja käyttöliittymän suunnittelun, ohjelmistokehityksen, integraatioiden toteutuksen sekä testausten jälkeen julkaisimme verkkopalvelun, joka on vertaansa vailla.

World Visionin -verkkopalvelu kertoo vaikuttavasti järjestön toiminnasta ja kasvattaa kummien ja lahjoitusten määrää. Uuteen verkkopalveluun kuuluu myös aineettomien lahjojen verkkokauppa.

Julkaisun jälkeen pidämme palvelusta huolta. Samalla tutkimme tavoitteiden toteutumista kattavan analytiikkaseurantamme avustuksella. Palvelun toimivuutta, käyttäjien käyttäytymistä ja konversioita seurataan ja analysoidaan. Palvelua kehitetään datan avulla yhä onnistuvammaksi.

Palvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä. Se pitää sisällään lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä, lukuisia sisältölohkoja, monipuolisia toiminnallisuuksia ja räätälöidyt lahjoitustoiminnallisuudet sekä aineettomien lahjojen verkkokaupan.

”Verkko­sivu­projekti pysyi hienosti aika­taulussa ja koko projektin aikana Into-Digitalin reagointi ja toiminta oli ripeää ja tehokasta. Verkko­sivut ovat nyt juuri sellaiset kuin toivoimme. Projekti antoi meille täyden luottamuksen jatkaa verkko­sivujen kehitystä Into-Digitalin kanssa myös tulevai­suudessa.”

-Cecilia Fagerholm, Digisuunnittelija, Suomen World Vision

Tiimimme

  1. Strategia ja muotoilu

    Aapo Mäki

  2. Design

    Annika Ryan

  3. Ohjelmistokehitys

    Otto Rautamaa

    Jani Martikainen

    Jutta Kalli

  4. Projektinjohto

    Otto Rautamaa