Worldvision.fi
Uusi Worldvision.fi viemään järjestön varainhankinta uudelle tasolle
Asiakas
World Vision Suomi
Vieraile
Toimituksen sisältö
- Data ja analytiikka
- Design
- Huolenpito
- Integraatiot
- Ohjelmistokehitys
- Palvelumuotoilu
- Saavutettavuus
- Strategia
- WordPress
World Vision Suomi on osa tunnettua maailmanlaajuista World Vision -organisaatiota. Järjestö työskentelee sen eteen, että jokaisella lapsella on oikeus hyvään ja turvalliseen elämään. Varainhankinta on merkittävässä osassa avustustyössä. Me autoimme World Vision Suomea viemään heidän digitaaliset varainhankinnan työkalunsa täysin uudelle tasolle uuden verkkosivuston, verkkokaupan ja lahjoitustoiminnallisuuksien myötä.
Uuden verkkopalvelun tärkein tehtävä on World Visionin kummien ja lahjoitusten määrän kasvattaminen. Tarkoituksena on siis kasvattaa varainhankinnan tuottoja. Kaikki projektissa tähtäsi tämän tarkoituksen toteuttamiseen.
Mitä teimme?
Toteutimme uudistuksen kokonaisvaltaisesti. Yhteisten määrittely- ja muotoilutyöpajojen, käyttökokemuksen ja käyttöliittymän suunnittelun, ohjelmistokehityksen, integraatioiden toteutuksen sekä testausten jälkeen julkaisimme verkkopalvelun, joka on vertaansa vailla.
World Visionin -verkkopalvelu kertoo vaikuttavasti järjestön toiminnasta ja kasvattaa kummien ja lahjoitusten määrää. Uuteen verkkopalveluun kuuluu myös aineettomien lahjojen verkkokauppa.
Julkaisun jälkeen pidämme palvelusta huolta. Samalla tutkimme tavoitteiden toteutumista kattavan analytiikkaseurantamme avustuksella. Palvelun toimivuutta, käyttäjien käyttäytymistä ja konversioita seurataan ja analysoidaan. Palvelua kehitetään datan avulla yhä onnistuvammaksi.
Palvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä. Se pitää sisällään lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä, lukuisia sisältölohkoja, monipuolisia toiminnallisuuksia ja räätälöidyt lahjoitustoiminnallisuudet sekä aineettomien lahjojen verkkokaupan.
”Verkkosivuprojekti pysyi hienosti aikataulussa ja koko projektin aikana Into-Digitalin reagointi ja toiminta oli ripeää ja tehokasta. Verkkosivut ovat nyt juuri sellaiset kuin toivoimme. Projekti antoi meille täyden luottamuksen jatkaa verkkosivujen kehitystä Into-Digitalin kanssa myös tulevaisuudessa.”
-Cecilia Fagerholm, Digisuunnittelija, Suomen World Vision
Tiimimme
Strategia ja muotoilu
Aapo Mäki
Design
Annika Ryan
Ohjelmistokehitys
Otto Rautamaa
Jani Martikainen
Jutta Kalli
Projektinjohto
Otto Rautamaa