Tiedote: Into-Digital keskittyy verkkopalveluiden suunnitteluun, toteutukseen ja ylläpitoon

Digitaalisen markkinoinnin toimisto Into-Digital terävöittää toimintaansa. Yritys keskittyy jatkossa erityisesti keskisuurten verkkopalveluiden suunnitteluun, toteutukseen ja ylläpitoon. Toimintaa ohjaa selkeä tavoite: asiakkaan liiketoiminnan edistäminen.

Verkkopalveluissa Into-Digital yhdistää 20 vuoden kokemuksella markkinoinnin ja teknologian vahvan osaamisen. Tarjottaviin verkkopalveluihin kuuluvat verkkosivustot, verkkokaupat ja mobiilisovellukset.

Verkkopalvelu on useimmille yrityksille tärkein yksittäinen markkinoinnin työkalu. Suunnittelemme ja toteutamme kaupallisesti ylivoimaisia verkkopalveluita, Into-Digitalin toimitusjohtaja Aapo Mäki hehkuttaa.

Into-Digital panostaa verkkopalveluiden huolelliseen suunnitteluun ja pyrkii antamaan projekteille kiinteän hinnan. Tarkoituksena on poistaa asiakkaalta projektien kustannuksiin liittyvää riskiä.

– Kun tiedetään mitä ollaan tekemässä, tiedetään myös työn määrä ja hinta. Projektien suunnittelu täytyy joka tapauksessa tehdä kunnolla, joten siihen kannattaa panostaa heti aluksi, Mäki tiivistää.

Lisäksi Into-Digital tekee asiakkailleen hakukonemarkkinoinnin ja verkkomainonnan ratkaisut. Tarkoituksena on jatkuvasti kasvattaa asiakkaan verkkopalvelun laadukkaan kävijäliikenteen määrää.

Meille verkkopalvelu on kokonaisuus, joka tuottaa haluttuja tuloksia. Siksi on mielestämme tärkeää tarjota esimerkiksi hakukoneoptimoinnin palvelut osana verkkopalvelun kehittämistä, linjaa Mäki.

Muutosta yhdessä toimitusjohtaja Aapo Mäen kanssa luotsaa Into-Digitalin uusi Head of Design. Vincitistä Into-Digitaliin siirtynyt Joni Petroff on kokenut UX & UI -suunnittelija. Lisäksi Into-Digital hakee riveihinsä designeria, verkkopalveluiden projektipäällikköä ja johtavaa ohjelmistokehittäjää.

Aapo Mäki
+358 50 330 89 59
aapo.maki@into-digital.fi

Into-Digitalin asiakkaita ovat esimerkiksi Wärtsilä, Suomen partiolaiset, Teollisuusliitto ja Suomen Vuokranantajat ry. Yritys työllistää Helsingissä ja Jyväskylässä 14 työntekijää. Sen myyntikate vuonna 2019 oli noin 1,25 Meur (+15%) ja liikevoittoprosentti noin 11%. Into-Digital on osa Ida Fram Groupia, johon kuuluu myös Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram.