Verkkokaupat.
Verkkokaupan tarkoitus on myydä. Kaikki muu on kermavaahtoa ja kirsikoita.
Verkkokaupan tarkoitus on myydä. Kaikki muu on kermavaahtoa ja kirsikoita.
Suunnittelemme ja toteutamme asiakkaidemme liiketoimintaa edistäviä verkkokauppoja. Verkkokauppojen suunnittelussa on tärkeää ymmärtää nykyisiä ja potentiaalisia käyttäjiä. Meidän tulee täyttää heidän tarpeensa mahdollisimman selkeästi, suoraviivaisesti ja toimintavarmasti.
Toteutamme verkkokaupat täysin räätälöidysti asiakkaan tarpeet ja toiveet huomioiden. Hyödynnämme verkkokauppahankkeissa useimmiten WordPress-julkaisujärjestelmää ja sen WooCommerce-laajennosta.
Jätä tarjouspyyntö täällä.
Verkkokauppaprojekti tulee suunnitella ja aikatauluttaa huolellisesti. Projektin alussa järjestetään kickoff, jossa käsitellään:
Projektin alkuvaiheessa on tärkeää määritellä, että mitä ollaan tekemässä, miksi ja miten? Työvaihe käynnistyy workshopilla. Workshopin aiheeseen sisältyy muun muassa:
Verkkokaupan liiketoiminnallisen hyödyllisyyden takaa laadukkaat toiminnallisuudet sekä huolellisesti määritellyt ja toteutetut integraatiot.
Toiminnallisuudet ja integraatiot liittyvät oleellisesti toisiinsa. Projektiryhmän tulee esimerkiksi määritellä, että mitä tuotetietoa asiakkaan ERP-järjestelmästä tuodaan verkkokauppaan. Ja miten tietoa kyetään hyödyntämään esimerkiksi tuotehaussa, joka on useimmiten tärkein yksittäinen toiminnallisuus verkkokaupassa.
Samalla määritellään, miten tilaukset käsitellään ja kuinka tilaus- ja toimitusprosessi saatetaan loppuun siten, että asiakas saa tuotteensa ajallaan.
Miltä verkkokaupan käyttäminen tuntuu? Kuinka käyttäjää ohjaillaan kohti haluttuja toimenpiteitä ja kuinka verkkokauppa täyttää käyttäjän tarpeet? Kuinka helppoa ostaminen on?
Käyttökokemussuunnittelun työkaluina ovat käyttäjäpolkukaaviot, sisältörakennesuunnitelma sekä lopulta klikattava wireframe-prototyyppi, jolla todennetaan suunnitelmien toimivuus ennen seuraava työvaihetta. Esimerkiksi ostoputken sujuvuus päästään siis testaamaan jo wireframe-työvaiheessa.
Asiakas hyväksyy työvaiheen tuotokset ennen seuraavaan vaiheeseen siirtymistä.
Miltä verkkokauppa ihan oikeasti näyttää ja tuntuu? Verkkokaupan käyttöliittymä on yksi olennaisimmista verkkopalvelun käyttökokemukseen vaikuttavista tekijöistä. Ensivaikutelma syntyy sivustosta 50 millisekunnissa.
UI-prototyypit pitävät sisällään:
Aineisto pitää sisällään kaikki käyttöliittymäelementit, toiminnallisuudet, sisällön eri esitystavat ja eri toimintojen eri tilat, eli statet. Toisin sanoen kaiken, jotta suunnittelupäätöksiä ei tarvitse arpoa enää ohjelmointipöydällä.
Asiakas hyväksyy työvaiheen tuotokset ennen seuraavaan vaiheeseen siirtymistä.
Ohjelmistokehitys on digitaalisen palvelukehityksen vankkumaton kivijalka verkkokauppaprojekteissa. Koodia voi tehdä hyvin tai huonosti. Me teemme erinomaisesti. Hyödynnämme verkkokauppaprojekteissamme pääsääntöisesti maailman suosituinta julkaisujärjestelmää WordPressiä ja sen WooCommerce-laajennosta.
Verkkokaupan todellinen mahti määritellään siis vasta ohjelmointipöydällä. Tietoturvalliset, toimintavarmat ja räätälöidysti rakennetut verkkokaupat vaativat eniten aikaa ja energiaa ohjelmistokehittäjiltämme.
Verkkokauppaprojekteissa palvelun testaus näyttelee kriittisen tärkeää roolia. Testaamme kaiken huolellisesti, muun muassa:
Vaikka rakennamme verkkokaupat 1. koodirivistä saakka huolellisesti, tuo testausprosessimme lopputulokseen viimeisen silauksen. Emme halua julkaista pilkuntarkasti viimeistelemätöntä verkkokauppaa, emmehän?
Me toivomme, että asiakassuhteemme kestävät vuosi toisensa perään. Kuten ne useimmiten kestävätkin.
Verkkokaupasta on tärkeää pitää huolta. Sitä pitää päivittää ja kehittää. Niin tietoturvan kuin toimivuudenkin varmistamiseksi.
Data ja analyytikka -palvelumme pitää huolen sitä, että verkkokaupan performaatiota seurataan jatkuvasti. Datan perusteella kehitämme palvelua yhdessä asiakkaamme kanssa.
S-Ryhmä
HelsinkiMissio
Lindroos
Europicnic
Kirkon Ulkomaanapu
QKK
Loupedeck
Mcare
Laadukkaat verkkokaupat tarjoavat valituille kohderyhmille heidän tarvitsemansa tuotteet helposti löydettävällä ja ostettavalla tavalla. Yrityksen koosta ja toimialasta riippumatta toimiva verkkokauppa kasvattaa yritykseen kohdistuvaa kysyntää ja myyntiä sekä tehostaa liiketoimintaprosesseja eri tavoin:
Toteutamme verkkokauppoja alkaen palvelumuotoilusta ja määrittelystä aina ylläpitoon ja jatkokehitykseen asti. Tiimin kokoamme projektikohtaisesti verkkokauppojen suunnittelun ja toteutuksen eri osa-alueiden huippuasiantuntijoistamme.
Vastaamme tarjouspyyntöihin pikaisesti, laadukkaasti ja perusteellisesti. Osaamme. Innostumme. Onnistumme.