Onnistunutta huolenpitoa
Teemme verkkopalveluiden ylläpitoa ja jatkokehitystä yli 20 vuoden näkemyksellä ja satojen verkkopalvelujen kokemuksella. Tarjoamme asiakkaillemme myös verkkopalvelun käyttötuen. Kutsumme palveluamme Huolenpidoksi.
Teemme verkkopalveluiden ylläpitoa ja jatkokehitystä yli 20 vuoden näkemyksellä ja satojen verkkopalvelujen kokemuksella. Tarjoamme asiakkaillemme myös verkkopalvelun käyttötuen. Kutsumme palveluamme Huolenpidoksi.
Huolenpitopalveluumme kuuluu verkkopalvelun tekninen ylläpito, käytön tuki ja jatkokehitys. Sen lisäksi että tarjoamme Huolenpitopalvelua itse toteuttamiimme verkkopalveluihin, otamme mielellämme haltuun ja Huolenpitoomme myös muiden toteuttamia
verkkopalveluita.
Onnistunut Huolenpito varmistaa verkkopalvelun toiminnan, tietoturvan ja jatkuvan kehittymisen. Tuloksena on käyttäjiään laadukkaasti palveleva verkkopalvelu.
Tutustu myös verkkopalvelun haltuunottoon.
Kun verkkopalvelu on julkaistu, on tärkeää varmistaa, että verkkopalvelu pysyy toimintavarmana ja tietoturvallisena myös jatkossa. Huolenpitotiimimme ottaa siksi verkkopalvelun vastuulleen heti julkaisun jälkeen niissä tapauksissa, kun olemme itse rakentaneet palvelun.
Huolenpitopalvelumme sisältää muun mussa:
Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme nopean tuen virhe- ja ongelmatilanteissa.
Lisää uutiskirjetilaajia, uudenlainen sivupohja, elementti artikkelinostoille, latausnopeuden optimointi, uusi maksutapa verkkokauppaan…
Onnistunutta verkkopalvelua päivitetään ja kehitetään jatkuvasti. Jatkokehityksen toimeksiannot toteutamme tehokkaasti, mutta tarjoamme aktiivisesti myös omaa näkemystämme verkkopalvelun parantamiseksi.
Kun yhteistyö on tiivistä, tehdään jatkokehitystä säännöllisesti esimerkiksi kuukausittain. Meidän tehtävämme on teidän toiveidenne kuuntelu ja niiden tarvittaessa kriittinenkin arviointi. Lisäksi tarpeen on omien kehitysehdotustemme antaminen sekä laadukkaiden jatkokehitystöiden toteuttaminen.
Ota yhteyttä ja kysy lisää Huolenpitopalvelustamme tai pyydä tarjous. Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Huolenpitotiimimme kasvaa ja kehittyy jatkuvasti asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Tätä nykyä tiimissämme on 10 asiantuntijaa, jotka keskittyvät ainoastaan Huolenpito-asiakkaidemme verkkopalveluiden ylläpitoon ja jatkokehitykseen.
Ottaessasi meihin yhteyttä Huolenpidon sähköpostiosoitteen kautta tavoitat yhdellä kertaa koko tiimin. Näin voimme varmistaa, että asiasi etenee mahdollisimman nopeasti. Aina verkkopalvelusi sekä tarpeesi parhaiten tuntevan asiantuntijan toimesta.
Ota yhteyttä ja kysy lisää Huolenpitopalvelustamme tai pyydä tarjous. Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Verkkopalvelun teknistä ylläpitoa voisi kutsua verkkopalvelun säännölliseksi terveystarkastukseksi. Siinä tehdään tarvittavat päivitykset ja tarkistetaan verkkopalvelun toimivuus. Jos jokin on vinossa, se hienosäädetään kuntoon.
Kun tekninen ylläpito on laadukkaasti hoidettu, voidaan verkkopalvelua käyttää ja jatkokehittää tehokkaasti. Epävakaa ja tietoturvaltaan horjuva verkkopalvelu on aina riski, eikä se toteuta tarkoitustaan markkinoinnin ja myynnin tärkeimpänä työkaluna.
Huolenpitotiimimme kouluttaa asiakkaamme verkkopalvelun käyttöön ja tarjoaa käyttötuen koko verkkopalvelun elinkaaren ajan.
Teemme onnistuneita verkkopalveluita ja tähän liittyy oleellisesti se, että asiakkaamme osaa käyttää verkkopalvelua ja saa siitä irti parhaat mahdolliset tulokset.
Tyypillisesti vasteaikamme vauhtia ja laatua kehutaan vuolaasti.
Palveluaikamme on arkisin klo 8-17. Tarvittaessa voimme kuitenkin sopia ylläpidosta ja jatkokehityksestä myös palveluaikamme ulkopuolella.
Asiakkaidemme kanssa tehty palvelutasosopimus (Service Level Agreement, SLA) kirjataan käyttämäämme tikettijärjestelmäämme, jolloin voimme seurata palvelun toteutumista määritettyjen reagointi- ja ratkaisuaikatasojen mukaisesti.
Seuraamme SLA:n toteutumista viikkotasolla ja varmistamme että vasteaikojen toteutumisen seuranta on helppoa myös asiakkaalle.
Huolenpitopalvelumme hinta on alkaen 150€/kk. Hinta perustuu arvioon tarvittavan ylläpidon työmäärästä, joka on tyypillisesti noin 1,5–2,5 tuntia kuukaudessa.
Jos ylläpitotöiden yhteydessä havaitaan enemmän aikaa vaativia korjaustarpeita, niiden toteuttamisesta sovitaan aina erikseen. Tällaisia voivat olla esimerkiksi integraatioiden muutokset, kun kolmannen osapuolen järjestelmässä on tapahtunut päivityksiä. Lisätyöt laskutetaan tunti tunnista tai niille sovitaan erikseen kiinteä hinta.
Huolenpitopalvelun hinta määriytyy kaikissa tapauksissa verkkopalvelun laajuuden, liiketoimintakriittisyyden, SLA-vaateiden ja ylläpitotarpeen mukaan.
Ota yhteyttä ja kysy lisää Huolenpitopalvelustamme tai pyydä tarjous. Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Onnistunutta verkkopalvelua päivitetään ja kehitetään jatkuvasti. Teemme jatkokehityksen työt asiakkaan tilauksesta, mutta tarjoamme myös itse näkemystä verkkopalvelun parantamisesta.
Jatkokehityksessä huomioimme sekä verkkopalvelun ylläpitäjien että käyttäjien näkökulmat. Otamme myös kantaa esimerkiksi hakukoneoptimointiin ja analytiikan ratkaisuihin. Tarkoituksena on kehittää verkkopalvelua niin, että se tuottaa parempia tuloksia.
Teemme jatkokehityksen työt asiakkaan tilauksesta tehokkaasti.
Toimimme useiden asiakkaidemme kanssa työskentelymallilla, jossa verkkopalvelun jatkokehitystä tehdään säännöllisesti ja ohjataan yhdessä. Meidän tehtävämme on asiakkaan toiveiden kriittinen arviointi ja kehittäminen sekä omien suosituksiemme esittäminen.
Jatkokehityksen töiden tuntihintamme on tyypillisesti 120 € (+alv). Töiden laskutuksesta sovitaan asiakkaan kanssa ja se tehdään toteutuneen työmäärän mukaan tai kiinteällä hinnalla. Asiakas hyväksyy työmääräarvion ennen jatkokehitystöihin ryhtymistä. Tällöin asiakkaamme välttyy yllättäviltä kustannuksilta.
Laskutamme jatkokehitystyöt kuukausittain. Toimitamme kuukauden päätteeksi raportin tehdyistä töistä ja laskutusyhteenvedon asiakkaan hyväksyttäväksi ennen laskutuksen suorittamista.
Ota yhteyttä ja kysy lisää Huolenpitopalvelustamme tai pyydä tarjous. Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Ylläpidossa olevien noin 150 verkkopalvelun kokemukseemme perustuen tunnemme asiakkaidemme tyypilliset haasteet ja olemme tottuneita ratkomaan niitä.
Seuraavassa on joitain esimerkkejä. Vaikuttaako tutulta?
Lue lisää verkkopalvelun haltuunotosta ja siitä kuinka ylläpitokumppanin vaihto voidaan tehdä sujuvasti nykyiseltä toimittajalta meille!
Ota yhteyttä ja kysy lisää Huolenpitopalvelustamme tai pyydä tarjous. Vastaamme viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Toteutamme työksemme onnistuneita verkkopalveluita. Katso lisää esimerkkejä töistämme täältä.