Verkkosivut

Suunnittelemme ja toteutamme Suomen parhaat verkkosivut yrityksille ja muille organisaatioille. Teemme asiakkaan tavoitteiden pohjalta täysin räätälöidyt ratkaisut, 20 vuoden ja tuhansien verkkopalveluprojektien kokemuksella. Laadukas verkkosivusto tuottaa haluttuja tuloksia enemmän ja kustannustehokkaammin.

Verkkosivu on tyypillisesti yrityksen tärkein markkinoinnin ja viestinnän työkalu. Se tarjoaa valituille kohderyhmille heidän tarvitsemansa informaation ja toiminnallisuudet. Yrityksen koosta ja toimialasta riippumatta, toimiva verkkosivusto kasvattaa yritykseen kohdistuvaa kysyntää:

  • enemmän käyttäjiä
  • useampia sivuja vierailun aika
  • vierailujen pidempi kesto
  • yhteydenottojen, tarjouspyyntöjen ja myynnin määrän kasvu

Lue verkkopalvelun hinnasta täältä ja ota yhteyttä.

Tiimi ja työvaiheet

Teemme verkkosivut kokonaisuudessaan palvelumuotoilusta ja määrittelystä ylläpitoon ja jatkokehitykseen asti. Tiimin kokoamme projektikohtaisesti verkkosivuston suunnittelun ja toteutuksen eri osa-alueiden parhaista asiantuntijoistamme:

  • markkinointi, viestintä ja myynti
  • palvelumuotoilu ja sisältö
  • määrittely
  • käyttökokemus ja käyttöliittymä
  • käyttöliittymän visuaalinen ilme
  • hakukonemarkkinointi ja -optimointi
  • teknologia ja tekninen toteutus
  • projektijohto

Verkkosivuston koosta riippuen projekti pitää sisällään seuraavia työvaiheita. Eri työvaiheiden sisältö ja laajuus saattaa vaihdella projektikohtaisesti:

1. Projektisuunnittelu

  • Kick-off
  • Projektin aikataulutus
  • Työryhmän nimeäminen
  • Vastuunjako
  • Projektinhallintatyökalut
  • Palaverikäytänteet

Lue lisää täältä.

2. Palvelumuotoilu ja tekninen määrittely

Työvaiheessa suunnitellaan ja määritellään muun muassa seuraavat asiat:

  • Tavoitteet
  • Kyselyt ja tutkimukset
  • Asiakasymmärrys
  • Sisällön, sisältötyyppien ja sisältörakenteen suunnittelu
  • Käyttäjäpolkujen suunnittelut
  • Tarvittavat sivupohjat ja moduulit
  • Tietojen siirto ja syöttäminen
  • Integraatioiden suunnittelu

Lue lisää täältä.

3. Käyttökokemus ja käyttöliittymä

Tässä työvaiheessa vastaamme seuraaviin kysymyksiin. Suunnittelemme kaikki verkkopalvelut ”puhtaalle paperille” täysin nollasta:

  • Miten palvelun ja tämän toiminnallisuuksien käyttäminen käytännössä tapahtuu?
  • Miltä palvelun (käyttöliittymän) käyttäminen tuntuu?
  • Miltä palvelu näyttää?

Jotta palvelun käyttökokemuksen ja käyttöliittymän iterointi olisi mahdollisimman todenmukaista ja kattavaa, työvaiheeseen sisältyy:

Wireframe-prototyyppi ja sen kommentointi

Verkkopalvelun yleisilme

Asiakkaan ilmeen jalkauttaminen verkkopalveluun: logo, typografia, värit, kuvien käyttö…

Layout-prototyyppi

Verkkopalvelun käyttöliittymä prototyypin muodossa niin desktop-kuin mobiilileveyksillä sisältäen kaikki näkymät ja toiminnallisuudet:

Kaikissa suunnittelun työvaiheissa osallistetaan asiakasta, kuunnellaan kommentteja ja tehdään muutoksia tarvittaessa. Lue lisää työvaiheesta täältä.

4. Tekninen toteutus

  • Verkkopalvelun tekninen koostaminen
  • Toiminnallisuuksien toteutus
  • Integraatiot
  • Demo-versio, kommentointi ja muutokset
  • Testaukset ja korjaukset
  • Verkkopalvelun tekninen hakukoneoptimointi

Lue lisää työvaiheesta täältä.

5. Julkaisu

  • Verkkopalvelun kopiointi kehityspalvelimelta live-palvelimelle
  • Vanhojen osoitteiden uudelleenohjaukset
  • Domain-ohjaukset vanhalta palvelimelta uudelle palvelimelle
  • Julki!

6. Jatkokehitys ja ylläpito

  • Tietoturva- ja järjestelmäpäivitykset kuukausittain
  • Mahdollinen valvonta
  • Analytiikka ja seuranta
  • Palvelun jatkokehitys

WordPress

Useimmissa verkkosivustoissa käytämme WordPress-julkaisujärjestelmää erityisesti sen joustavuuden ja helppokäyttöisyyden ansiosta. Työskentelemme kuitenkin myös muilla avoimen lähdekoodin järjestelmillä, kuten Drupalilla.

Miks WordPress? Tutustu syihin täällä.

Hakukoneoptimointi

Jos verkkosivusto ei löydy hakukoneista, kuten Googlesta, koko yritystä ei tavallaan ole olemassa. Teemme verkkosivustot teknisesti hakukoneystävällisinä, jotta ne löytyvät hakukoneissa. Ja jotta ne eivät ainoastaan löytyisi, vaan löytyisi ensimmäisten hakutulosten joukosta, autamme asiakkaitamme myös hakukoneystävällisen sisällön tuottamisessa.

Ostajan opas

Kokosimme kymmenosaisen käsikirjan verkkosivujen ja muiden verkkopalveluiden ostajille. Asiantuntijoidemme laatiman oppaan tarkoituksena on auttaa verkkosivustojen suunnittelun, toteutuksen ja ylläpidon parissa työskenteleviä. Lataa opas täältä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@into-digital.fi.

Myös myynti@into-digital.fi -sähköposti pelaa.

CEO

Aapo Mäki

050 330 8959

Account Director

Anton Grönlund

050 512 4969

Töitämme