Design.
Ei ainoastaan se, miltä palvelu näyttää, vaan miten se toimii.
Ei ainoastaan se, miltä palvelu näyttää, vaan miten se toimii.
Käyttökokemus on verkkopalvelun käyttämisestä syntyvät tunne. Kun kokemus on positiivinen, saavutetaan parempia tuloksia. Käyttökokemuksen muodostumisessa kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta hyvä kokemus saavutetaan vain tuntemalla käyttäjien tarpeet ja toiveet.
Verkkopalvelun käyttökokemuksen (UX) muodostaa monet eri asiat, kuten palvelun sisältö, ulkonäkö ja teknisen toteutuksen soljuvuus. Yksi verkkopalveluprojektien jännittävimmistä ja konkreettisimmista työvaiheista on käyttöliittymän (user interface, UI) suunnittelu. Se on myös suurin käyttökokemukseen vaikuttava osatekijä. Kaikki tämä on designia.
Jätä tarjouspyyntö täällä.
Vaikka designin eri työvaiheet ovat erittäin merkittävässä roolissa verkkopalveluhankkeissa, ne ainoastaan eivät takaa onnistunutta lopputulosta. Verkkopalvelun käyttökokemukseen ja täten myös designiin vaikuttaa seuraavan listauksen lisäksi palvelumuotoilu ja sisältö. Kuten myös tekninen toteutus.
Konseptointi ja palvelumuotoilu, eli se, että mitä tehdään, miksi tehdään ja miten tehdään. Ensin tutkitaan, analysioidaan ja konseptoidaan. Sitten vasta tehdään.
Tutustu
Käyttökokemus (UX), eli verkkopalvelun käyttämisestä syntyvä tunne. Kun kokemus on positiivinen, saavutetaan parempia tuloksia.
Tutustu
Käyttöliittymä (UI), eli rajapinta, jonka avulla käyttäjä vuorovaikuttaa käyttämänsä verkkopalvelun kanssa.
Tutustu
Vastaamme tarjouspyyntöihin pikaisesti, laadukkaasti ja perusteellisesti. Osaamme. Innostumme. Onnistumme.