Tehdään yhdessä hyvää: Lastenklinikoiden Kummeille uusi verkkopalvelu

Into-Digital on aloittanut yhteistyön Lastenklinikoiden Kummien kanssa. Alkukesän aikana Kummeille tehdään uusi verkkopalvelu, jossa on panostettu lahjoittamisen helppouteen. Uusi palvelu tukee myös digimarkkinoinnin kehittämistä.

Lastenklinikoiden Kummit on toiminut lähes kolmen vuosikymmenen ajan pienten potilaiden asialla ja tukenut lastenklinikoiden toimintaa sekä lastentautien tutkimustyötä. Yhdistyksen toiminta perustuu vahvasti lahjoitusten keräämiselle.

”Olin törmännyt Kummien Anuun ja Mattiin erään kampanjan merkeissä jo aiemmin. Kun he alkoivat ääneen pohtia tulevaa verkkopalvelu-uudistustaan, olimme nopeasti yhtä mieltä siitä, että se kannattaa toteuttaa huolellisesti määrittelystä alkaen. Kyseessä on kuitenkin Kummien ylivoimaisesti tärkein yksittäinen myynnin ja markkinoinnin väline”, kertoo Into-Digitalin toimitusjohtaja Aapo Mäki.

Tavoitteena lisää lahjoituksia ja potkua digimarkkinointiin

Verkkopalvelun määrittelyssä Kummit ja Into löivät viisaat päänsä yhteen ja perehtyivät uuden palvelun tarpeisiin ja tavoitteisiin. Lahjoituksen tekeminen on palvelun tärkein toiminnallisuus ja koko palvelu on suunniteltu helpon lahjoittamisen näkökulmasta. Verkkopalvelun osaksi toteutetaan myös uusi verkkokauppa, josta pääsee tukemaan Kummien toimintaa myös aineettomilla lahjoilla.

”Se, että Kummit halusivat meidät toteuttamaan uudistuksen, on ilahduttavaa, sillä hanke on hyvin mielenkiintoinen. Lahjoittamisessa pätee samat lainalaisuudet kuin verkkokaupankäynnissä yleensä: oikeiden ihmisten ohjaaminen verkkopalveluun, johon on rakennettu mahdollisimman vaivaton ’ostopolku’. Kesällä julkaistavasta verkkopalvelusta tulee upea!’’ summaa Aapo Mäki.

Kummeilla on paljon sykähdyttäviä tarinoita kerrottavanaan, monenlaista toimintaa stadionkonserteista golfturnauksiin ja vaihtuvia hankkeita, tempauksia ja kampanjoita, ja nämä kaikki saavat nyt tulevassa verkkopalvelussa ansaitsemansa huomion. Uusi verkkopalvelu on myös suunniteltu parantamaan Kummien digitaalista näkyvyyttä ja toteutuksessa on huomioitu, että sisältöjä on mahdollisimman vaivatonta käyttää verkkomainonnassa.

Uudistuvan kummit.fi:n avulla pyrimme palvelemaan tukijoitamme sekä tukikohteitamme entistä paremmin ja tavoittamaan tietysti kaikki uudet potentiaaliset pienten potilaiden apujoukot inspiroivalla tavalla mukaan.

Matti Valli, Lastenklinikoiden Kummien viestintä- ja markkinointipäällikkö

”Yhteistyö Into-Digitalin kanssa on käynnistynyt hyvissä merkeissä, ja olemme saaneet heiltä paljon uusia ajatuksia verkkopalvelun mahdollisuuksiin. Uudistuvan kummit.fi:n avulla pyrimme palvelemaan tukijoitamme sekä tukikohteitamme entistä paremmin ja tavoittamaan tietysti kaikki uudet potentiaaliset pienten potilaiden apujoukot inspiroivalla tavalla mukaan. En malta odottaa, että uusi verkkopalvelu saadaan julkaistua!” hehkuttaa Lastenklinikoiden Kummien viestintä- ja markkinointipäällikkö Matti Valli.

Myös marmai kirjoitti aiheesta tiistaina 19.5.2020.