Vastasimme toukokuussa 2021 julkaistun uuden pepsimax.fi:n käyttöliittymän ja käyttöliittymän visuaalisen ilmeen suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta. Verkkosivusto on toteutettu Drupal-sisällönhallintajärjestelmän päälle.

Pepsi on hyvä esimerkki jättiläismäisestä brändistä ilman, että tarpeet verkkopalvelulle olisi lainkaan korrelaatiossa brändin kokoluokkaan. Pepsin pitää näkyä verkossa tunnistettavasti, laadukkaasti ja yksinkertaisesti. Toteutettu sivusto on erinomainen tähän tarkoitukseen.

Aapo Mäki / Toimitusjohtaja, Into-Digital

Yksinkertainen on kaunista

Toteutettu verkkosivusto on hyvin yksinkertainen. Sen tavoitteena on mahdollistaa laadukkaasti ja näyttävästi Pepsi Maxin ja muiden Pepsin tuotteiden näkyvyys verkossa. Lisäksi verkkopalvelu mahdollistaa Suomen Pepsin markkinointitiimille mahdollisuuden luoda kampanjasivuja kuluttajien ihmeteltäväksi, päivittää tuotetietoja ja lisätä tuotteita ilman raskasta julkaisuprosessia tai teknistä osaamista.

Toteutuksesta vastasivat:

Ernesti on Into-Digitalin Digital Designer. Vapaa-ajallaan Ernesti valokuvaa, kuuntelee vanhoja äänilevyjä ja siemailee single malt -viskejä. Ajoittain.

Ernesti Niemi, Digital Designer

Jani on Into-Digitalin Head Developer. Pelaamisen Grand Old Man -nimelläkin tunnetulle savolaiselle kelpaa kaikki tietokonepeleistä lautapeleihin sekä pen & paper -roolipeleihin.

Jani Martikainen, Head Developer

Lisää töitämme