Raflaamo / fanitesti

Into-Digital toteutti yhdessä Blinkin kanssa fanitestin, jolla käyttäjä pystyi arvioimaan omaa faniuttaan kevään 2018 jääkiekon MM-kilpailujen ja kesän 2018 jalkapallon World Cupin aikaan. Testi oli yksinkertainen viisiportainen kysely, jonka jälkeen kävijä sai testituloksen omasta fanityypistään.

  1. Miksi? Monet meistä kokevat olevansa kaikkitietävä fani kaikessa penkkiurheilullisuudessaan. Todellisuus on kuitenkin toinen – Blink valitsi Into-Digitalin kumppanikseen toteuttamaan yksinkertaisen fanitestin, joka kertoo käyttäjälle totuuden muutamien kysymysten perusteella.
  2. Mitä? Kun vastustaja tekee maalin, reaktiosi on? Peli on tasan ja joukkueesi joutuu pelaamaan alivoimalla, reaktiosi? Joukkueesi on tasoittanut pelin ja pääsee vuorostaan pelaamaan ylivoimalla. Sinulle se on? Tämän kaltaisten suljettujen nelivaihtoehtoisten kysymysten avulla luotu palvelu kertoo, oletko kenties Roligaani-fani. Mitä se tarkoittaa – testaa itse!
  3. Tulokset? Kevään 2018 Jääkiekon MM-kisojen ja kesän 2018 Jalkapallon MM-turnauksen aikana käytössä ollut palvelu oli kävijäliikenteellisesti menestys – moni heistä toivottavasti ymmärsi olevansa fanityyppi, joka ei halua olla…

Into-Digital vastasi testin teknisestä toteutuksesta.

Tekijät

Developer

Jesse Lampinen

Sales director

Aapo Mäki

Me olemme Into-Digital. Suomen paras digimarkkinoinnin toteuttaja.

Into-Digital
Helsinki

Lapinlahdenkatu 1 B
00180 Helsinki

tel: +358 44 749 2060

Into-Digital
Jyväskylä

Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

tel: +358 40 740 8018

Ota yhteyttä