Danfoss / iPad-messuesite

Miksi?

Danfoss on toimija, joka omaa äärimmäisen suuren tuotevalikoiman lukuisissa eri tuotekategorioissa. Messumaailmassa paljon läsnäoleva toimittaja tuli pohtineeksi, kuinka koko tuotekatalogia olisi mahdollisimman helppoa ja suoraviivaista käyttää. Lähtötilanne oli se, että tuotteita etsittiin ja ehkä löydettiin satojen PowerPoint-kalvojen joukosta.

Mitä?

Yhteistyössä Danfossin ja BrandKindin kanssa päädyimme toteuttamaan räätälöidyn sovelluksen, joka on erittäin helppokäyttöinen ja toimiva tapa esittää tarvittavaa materiaalia ostajapotentiaaleille. Digitaaliseen muotoon toteutetun messuesitteen sisällönhallinta on toteutettu WordPressin päälle, mutta käyttöliittymä on perinteisen verkkosivun sijaan iPad-laitteille optimoitu verkkosovellus. Sovellus toimii luonnollisesti myös offline-tuella, sillä messuilla verkkoyhteys ei aina ole saatavilla.

Tulokset?

Into-Digitalin toteuttaman sovelluksen avulla messuilla olevat danfossilaiset kykenevät suoraviivaisesti ja nopeasti esittelemään ostajapotentiaalin tarpeeseen sopivan tuotteen välttäen riskin siitä, että asiakkaan mielenkiintoa ei saada kasvatettua puutteellisen myynnin tukimateriaalin johdosta.

Tekijät

Head developer

Antti Lassila

Ota yhteyttä