Digimarkkinointi ohjaa lisää oikeita ihmisiä oikeaan paikkaan.

digimarkkinointi & asiantuntija digimarkkinointi palveluna

Verkkopalvelu toteuttaa tarkoitustaan vain, jos sillä on riittävästi käyttäjiä ja käyttöä. Näitä kasvatetaan tehokkaasti digitaalisen markkinoinnin keinoin. Verkkopalvelun käytön lisäksi digimarkkinoinnilla vaikutetaan positiivisesti tunnettuuteen ja mielikuviin.

Kohdentamalla näkyvyyttä verkossa

Digitaalisten medioiden kautta tavoitetaan käytännössä kaikki maailman ihmiset. Eri ihmiset kuitenkin käyttävät eri palveluita. Siksi kohderyhmän käyttäytymisen tunteminen on tärkeää. Esimerkiksi nuoret suosivat TikTokia, naiset Instagramia ja B2B-päättäjät LinkedIn-palvelua.

Kohdentaminen onnistuu digimarkkinoinnissa monipuolisesti myös muiden kuin demografioihin perustuvien (ikä, sukupuoli, sijainti jne.) kohdennuskriteerien perusteella.

  • Hakusanamainontaa näytetään tietyillä sanoilla hakuja tehneille ja hakujen perusteella voidaan kohdentaa myös display-mainontaa Googlen verkostossa.
  • Sosiaalisen median palveluissa tunnistetaan tietyistä aiheista kiinnostuneet ihmiset.
  • Kohdentamalla mainontaa verkkopalvelussa jo käyneille ihmisille (retargetointi), kasvatetaan kustannustehokkaasti toistojen määrää.

Tavoittavuuden ja tarkan kohdentamisen lisäksi, digimarkkinoinnin vahvuuksiin kuuluu mitattavuus. Mittaaminen toteutetaan digitaalisten medioiden mainonnanhallintajärjestelmillä ja verkkopalvelun analytiikkaratkaisulla.

Digimarkkinoinnin osa-alueet

Kuinka varmistaa, että oikeat ihmiset päätyvät verkkopalveluusi oikeaan aikaan tekemään oikeita asioita?

Ryhdytäänkö töihin?

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimetön

Kaikkia tietoja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.