Verkkopalvelun ostajan opas

Verkkopalvelun ostajan opas on kymmenosainen käsikirja verkkopalveluiden ostajille. Kaikki kymmenen osaa on julkaistu blogiteksteinä ja nyt ne ovat saatavilla myös yhtenä ladattavana PDF-tiedostona.

Verkkopalveluiden, eli verkkosivustojen ja verkkokauppojen ostaminen ei ole välttämättä kovin helppoa, etenkään hankekokoluokan kasvaessa. Me pyrimme helpottamaan potentiaalisten asiakkaidemme – ja meidän toimittajien – tuskaa tarjoamalla kaikille kiinnostuneille syväluotaavan analyysin verkkopalveluprojektin vaiheisiin ja ostamiseen Verkkopalvelun ostajan oppaan muodossa.

Oppaan ovat laatineet asiantuntijamme, jotka työskentelevät päivittäin Burger Kingin, Nestleen, Wärtsilän, Kirkon Ulkomaanavun ja Plan International Suomen kaltaisten organisaatioiden kanssa.

Ryhdytäänkö töihin?

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimetön

Kaikkia tietoja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.