Verkkopalvelun ostajan opas

Verkkopalvelun ostajan opas on kymmenosainen käsikirja verkkopalveluiden ostajille. Kaikki kymmenen osaa on julkaistu blogiteksteinä, jotka löytyvät tältä sivulta.

Verkkopalveluiden, eli verkkosivustojen ja verkkokauppojen sekä verkkosovellusten ostaminen ei ole välttämättä kovin helppoa, etenkään hankkeiden kokoluokan kasvaessa. Me pyrimme helpottamaan potentiaalisten asiakkaidemme – ja meidän toimittajien – tuskaa tarjoamalla kaikille kiinnostuneille syväluotaavan analyysin verkkopalveluprojektin vaiheisiin ja ostamiseen Verkkopalvelun ostajan oppaan muodossa.

Oppaan ovat laatineet asiantuntijamme, jotka työskentelevät päivittäin Burger Kingin, Nestleen, Wärtsilän, Kirkon Ulkomaanavun ja Plan International Suomen kaltaisten organisaatioiden kanssa.

Ryhdytäänkö töihin?

Jätä tarjouspyyntö täällä.

Asiakkaitamme:

Ryhdytäänkö töihin?

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimetön

Kaikkia tietoja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.