Verkkosivusto tai -kauppa on yrityksen tai muun organisaation tärkein yksittäinen markkinointiviestinnän väline, joten sen suunnitteluun on suositeltavaa käyttää ajatusta ja aikaa.
Digitaalinen palvelumuotoilu on ajattelutapa, prosessikuvaus ja joukko erilaisia työkaluja, joita soveltamalla syntyy käyttökokemuksia, jotka saavat käyttäjän hykertelemään.
Me teemme käyttäjäkeskeistä suunnittelua. Se korostaa käyttäjien tarpeiden tunnistamista ja niiden nostamista suunnittelun keskiöön. Käyttäjälähtöisessä suunnittelussa puolestaan otetaan käyttäjä mukaan suunnitteluprosessiin – annetaan ihmisten itse kertoa, mitä he tekevät.
Design-prosessin tuotokset
Seuraavassa lista materiaaleista, jotka vähintään tuotetaan täysimääräisen design-prosessimme aikana.
- Kohderyhmäanalyysi
- Hakusana-analyysi
- Sisältörakennekaavio
- Käyttäjäpolut
- Käyttötapausesimerkit
- Wireframe-prototyyppi
- Layout-prototyypit (mobiili ja desktop)
Design-prosessimme työvaiheet
Konseptointi ja palvelumuotoilu
Lue lisää
Käyttökokemus (UX)
Lue lisää
Käyttöliittymä (UI)
Lue lisää

Ryhdytäänkö töihin?
"*" näyttää pakolliset kentät