Tapahtumasivustot

Tapahtumasivuston peruselementteihin kuuluu esimerkiksi ilmoittautumislomake, aika –ja paikkatiedot, mahdollinen ruokalista, aikataulu, esiintyjät sekä saapumisohjeet.

Lisäksi voimme rakentaa sivustolle monia erilaisia ominaisuuksia, kuten:

  • Ilmoittautumislomakkeet
  • Äänestykset
  • Palautetyökalut
  • Kysymys-/kommentointilomakkeet
  • Sisältösivut, kuten
    • Agenda
    • Esiintyjien esittelyt
    • Uutis-/artikkelinostot
    • Kuvat ja kuvagalleriat

Ilmoittautumislomakkeen tiedot suoraan CRM-järjestelmään

Kerää tapahtuman ilmoittautumiset yhdestä paikasta – voimme rakentaa tapahtumasivustolle rajapinnan, jonka avulla kaikki lomakkeella kerättävät tiedot siirtyvät automaattisesti esimerkiksi asiakastietojärjestelmään ilman manuaalista työtä.

Äänestykset ja kilpailut

Äänestysten ja kilpailujen avulla voidaan aktivoida tapahtuman osallistujia ja kerätä palautetta ennen tapahtumaa, tapahtuman aikana tai sen jälkeen.

Paulautetyökalut ja kyselylomakkeet

Tapahtuman jälkeinen palautetiedustelu on tehokas tapa kerätä osallistuneilta erilaista informaatiota. Meillä on järkkymätön kokemus tapahtumasivustoille tehtävistä erilaisista kyselyistä – täten ideoimme mielellämme kanssanne myös palautekyselyn jo projektin suunnitteluvaiheessa.

Erilainen tapahtumasivusto

Tapahtumasivuston ei tarvitse olla vain perusmuotoinen lomake. Ideoimme ja toteutamme erilaisia aktivointisivuja kuten livestreamauksia, pelejä, some-feedejä, laskureita sekä halutessanne vaikkapa kaikki tapahtumassa käytettävät digitaaliset aineistot.

Voit esitellä tapahtuman esiintyjät esimerkiksi kuvan ja esittelytekstin kanssa. Samoin voidaan tehdä itse tapahtumapaikan esittelyn kanssa.

Uutis- ja artikkelisivut tai tapahtumaan liittyvät blogit ovat myös suosittuja ominaisuuksia tapahtumasivustoilla. Ne pitävät osallistujat ajan tasalla tapahtumaasi liittyen ja antavat mielenkiintoista tietoa esimerkiksi järjestelyistä tai tapahtuman tarkoituksesta.

Itse tapahtumassa

Itse tapahtumaan voimme tehdä mitä jännittävimpiä toteutuksia osallistujien aktivoimiseksi. Haluatteko tapahtumaan digitaalisen tai jopa fyysisen pelin, entä esimeriksi tietovisan? Me toteutamme sen.

Tapahtumien ja tapahtumasivustojen tulevaisuus

’’Kaikki on mahdollista’’ –väittämä pitää paikkansa, ja eritoten tapahtumissa tekniikan kehittyminen mahdollistaa tätä nykyä huippuhienoja erikoisuuksia. Hyvä esimerkki on RFID-teknologia, joka on astunut ryminällä tapahtumamaailmaan – kävijä voidaan tunnistaa esimerkiksi kaulassa roikkuvaan nimilaattaan liimatun RFID-tagin perusteella automaattisesti. Tämä mahdollistaa sen, että tapahtumaan voidaan personoida vaikkapa tapahtumamusiikkia, värejä tai mitä tahansa muuta yksilölliseksi juuri kyseiselle kävijälle.

Ota yhteyttä

"Tapahtumasivustot ovat hyvä tapa aktivoida osallistujia etukäteen, tarjoten heille tarvittavaa tietoa helposti ja nopeasti, unohtamatta myös jälkimarkkinointia."

Niklas Mattson, Project Manager