Display-mainokset

Display-mainonta, bannerimainonta tai verkkomainonta – rakkaalla lapsella on monta nimeä. Display-mainontatoteutukset ovat aina olleet palveluvalikoimamme keskiössä. Vaikka tekniikat vaihtuvat, Into-Digital on eturivissä uusien mahdollisuuksien hyödyntämisessä.

Display-mainontaa voidaan yhdistää moneen eri tilanteeseen ja hetkeen. Mainonnan voi kohdentaa monella tavalla, kuten katsojan aiemman verkkokäyttäytymisen perusteella. Esimerkiksi uudelleenmarkkinointi sopivalla pelillä, kilpailulla tai aktivoinnilla display-mainonnan sisällä luo uuden ulottuvuuden verkkokäyttäjien sitouttamiseen. Rajapinnat ovat tiukasti läsnä myös tämän päivän display-mainonnassa: dataa voidaan tuoda ulkoisista järjestelmistä tai verkkopalveluista, joka mahdollistaa mainoskampanjan sisältövariaation esimerkiksi katsojan sijainnin perusteella.

Vaikka display-mainonta pitää tätä nykyä sisällään upeita ja teknisesti haastavia mahdollisuuksia, niin teknisesti tavallisemmat, dynaamiset mainokset esimerkiksi pienellä animaatiolla ovat yhä suosituimpia mainostajien keskuudessa.

Tarvitsetteko te kumppanin display-tuotantojen sujuvoittamiseen, helpottamiseen, nopeuttamiseen ja täten kaiken display-mainonnan kannattavuuden parantamiseen? Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä

"Toteutamme vuosittain satoja display -kampanjoita. Tämän ansiosta meillä on valtaisa kokemus erilaisten projektien erityispiirteistä ja tehokkaasta läpiviennistä."

Arto Hautanen, CTO